Mamma till två små underbara troll

Alla inlägg den 1 december 2013

Av mammatillwilliamochjasmine - 1 december 2013 16:10

Jasmine ligger i sin säng och sover efter en härlig vända i stan och William vilar hos sin pappa i hans trygga famn. Jag tittar på min älskade dotter och kan inte fatta att hon äntligen är här hos oss nu, vi har väntat så länge och hon kom t.o.m 4 dagar innan hon var planerad att anlända hon hade bråttom hon var nog lika nyfiken på oss som vi var på henne. Imorgon är det förskolan för William han längtar nog efter sina vänner kan jag tänka mig han pratar mycket om dom på helgerna så det är skönt att han får gå sina timmar trots att han blivit storebror. Han är så stolt över sin lillasyster, han tittar på henne och säger att det är bara MIN bebis min lillasyster. Självklart svarar jag tillbaka. Men nu är vi ense att det inte blir några fler bebisar jag skall se om jag kan sterilisera mig jag är kanske ung men jag har bestämt mig. Så nu kanske man skall fundera på vad man skall laga till middag slänger ett öga på mina underbara barn och fylls av en så härlig känsla kallad oändlig kärlek.

Presentation

Hej mitt namn är Sofia, 26 år gammal jobbar inom IFO och trivs med detta jättebra. Skall inom kort gå på mammaledighet när är dock inte bestämt än. Det blir när det blir helt enkelt.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards